پيگيري راهكارهاي تحقق رشد توليد و شعار سال در سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران

0

 

در نشست وزير صنعت، معدن و تجارت با مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران مطرح شد:

پيگيري راهكارهاي تحقق رشد توليد و شعار سال در سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران

در نشست وزير صنعت، معدن و تجارت با معاون وزير و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، مهمترين راهكارهاي رشد توليد و تحقق شعار سال در شهرك‌ها و نواحي صنعتي كشور مورد بررسي و پيگيري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران،  علي رسوليان روز جمعه در جلسه با وزير صنعت، معدن و تجارت كه با حضور جمعي از معاونان و مديران وزارتخانه و سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران برگزار شد، راهكارهاي رشد توليد در شهرك‌ها و نواحي صنعتي كشور و تحقق شعار سال را مورد بررسي و پيگيري قرار داد.

وي،همچنين ضمن ارايه گزارش عملكرد سازمان در حوزه‌هاي مختلف، آمادگي و عزم جدي اين سازمان را براي تحقق شعار سال و رشد توليد در شهرك‌ها و نواحي صنعتي با حمايت دولت و وزارت صمت اعلام كرد.

ارايه آخرين عملكرد پروژه احياء و بازفعالسازي واحدهاي راكد توليدي از ديگر محورهاي اين نشست بوده است.

در اين نشست همچنين مسايل مرتبط با دستورالعمل واگذاري زمين در شهرك‌ها و نواحي صنعتي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در ادامه همچنين برنامه‌هاي سال ١٤٠٢ سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران مورد بررسي قرار گرفت و نقطه نظرات و دستورات وزير صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با نحوه فعاليت و برنامه‌هاي سازمان در سال ١٤٠٢ ارايه شد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن 851 شهرك و ناحیه صنعتی و 6 منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، 86 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 7 شهرک فناوری، 40 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، 100 هزار و 564 قرارداد منعقده و بهره‌برداری از 50 هزار و 373 واحد صنعتی و چهار هزار و 260 واحد کارگاهی تكميل شده، زمینه اشتغال مستقیم يك ميليون و 12 هزار و 493 نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

Leave A Reply