بسترهای لازم تعیین روابط واحدهای تولیدی در شهرک فناوری ارومیه

0

سرپرست معاونت صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان غربی از ایجاد بسترهای لازم برای تعیین روابط واحدهای تولیدی و مشاورین بخش صنعت در شهرک فناوری ارومیه خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی، حسین گشاده دل در نشست با صاحبنظران حوزه، پشتیبانان صنعت و فناوری که در ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک فناوری ارومیه و با حضور 18 واحد متشکل از شرکتهای خدمات مهندسی، شرکتهای دانش بنیان و موسسات آموزشی برگزار شد اظهار داشت: در زمینه حمایت از مدیران کنترل کیفیت، مذاکرات مقدماتی درخصوص انعقاد تفاهم نامه با اداره کل استاندارد انجام شده که طی آن اقدامات حمایتی از اعضاء جامعه کنترل کیفیت مد نظر قرار خواهد گرفت.
وی به سیاستهای حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی از شرکتهای خدمات مهندسی و دانش بنیان اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی آمادگی کامل جهت ارائه خدمات پیش بینی شده در ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار برای شرکتهای دانش بنیان را دارد.
وی به حمایت از شرکتهای پشتیبان و فناور جهت تقویت و توانمند سازی آنها بعنوان یکی از وظایف اصلی معاونت صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: کاهش سهم نقدی واگذاری زمین در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه به منظور حمایت از شرکتهای دانش بنیان و واحدهای فناور یکی از برنامه های این معاونت است.

 

Leave A Reply