حمایت از صنعتگران در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی یزد و بانک ملت

0

در نشست مشترک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد و بانک ملت بر حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و صنعتگران استان بر اساس تعامل بین طرفین تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، در این جلسه که صبح امروز در محل شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد، مدیرعامل شرکت گزارشی از واحدهای صنعتی معرفی شده در سال گذشته برای اخذ تسهیلات و مشکلات و مسائلی که در این مسیر واحدهای صنعتی با ان روبرو بودند ارائه کرد.
سید مسعود عظیمی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از واحدهای تولیدی به علت رکود اقتصادی و کمبود سرمایه در گردش با تعطیلی مواجه هستند گفت: مساعدت و همراهی بانک ملت در راه اندازی مجدد واحدهای راکد با استفاده از راهکارهای جدید بانکی می تواند تاثیر بسیار مناسبی در رونق تولید و اشتعالزایی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه رونق اقتصادی نیازمند رونق تولید و صنعت است، افزود: تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان طی چند سال اخیر به دلیل نوسانات اقتصادی با مشکل تامین سرمایه در گردش روبرو و در نهایت دچار رکود شده اند و در حال حاضر در پرداخت تسهیلات دریافتی خود از بانکها با مشکل مواجه هستند که باید با تدبیر و اتخاذ روش های منطقی آنها را به چرخه تولید و فعالیت بازگردانیم.
عظیمی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد فهرستی از واحدهای صنعتی که در مرحله صدور اجرائیه و یا تملیک بانک هستند تهیه شود و طی جلسات مشترک فیمابین بانک و شرکت شهرکهای صنعتی استان در خصوص راهکارهایی از قبیل فروش، واگذاری مدیریت، اقاله، استمهال و … چاره اندیشی شود.
مدیر شعب بانک ملت در استان یزد نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت همه جانبه از حوزه صنعت و تولید گفت: تلاش ما در مجموعه بانک ملت بر افزایش رضایت مندی مشتریان نهاده شده است و امیدواریم با هماهنگی بیشتر در بخش اعتبارات بتوانیم خدمات بهتری را به متقاضیان به ویژه صنعتگران استان ارائه دهیم.
مجید قدیری با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی که منجر به افزایش معوقات بانکی واحدهای تولیدی شده است گفت: اولویت اول بانک تعیین تکلیف واحدهای صنعتی با نگاه مثبت و سهولت در استمهال بدهی این دسته از واحدها است.

Leave A Reply