بازدید واحدهای صنعتی گلستان از نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی

0

گروهی از کارشناسان و مدیران واحدهای صنعتی استان گلستان از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، موادغذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود 2015 بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: این نمایشگاه از تاریخ 5 تا 8 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان بود.
سیدرضا مسلمی عقیلی اظهار داشت: در این بازدید 21نفر از کارشناسان و مدیران واحدهای صنعتی همگن در حوزه صنایع غذایی این استان حضور داشتند.
وی تصریح کرد: ارتقاء دانش فن آوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات و تم های نمایشگاه، معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در زمینه های موضوعی نمایشگاه و ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیر نفتی کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، افزود: واحدهای صنعتی استان گلستان در نمایشگاه مذکور با هدف آشنائی با آخرین دست آوردهای علمی و صنعتی کشورمان و جهان در زمینه های موضوعی نمایشگاه حضور داشتند.
در نمایشگاه امسال 710 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 236 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از 22 کشورجهان آخرین دست آوردهای خود را در زمینه فرآورده ها و محصولات غذائی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذائی، بسته بندی و تجهیزات جانبی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، نهاده ها و صنایع کشاورزی، و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی، درمعرض دید دست اندرکاران و علاقمندان قرار دادند.

Leave A Reply