انجام مطالعات امکان سنجی خوشه کفش هیدج

0

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: مطالعات امکان سنجی خوشه کفش هیدج به اتمام رسیده و منتظر تاییدیه سازمان مرکزی در راستای توسعه کسب و کار کفش در این شهر هستیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، افشین جعفری با اشاره به ظرفیت های بالقوه موجود در این شهر در زمینه تولید انواع کفش زنانه و بچه گانه افزود: حدود 120واحد تولید کفش در این شهر مستقر هستند.

وی از شرکت شهرکهای صنعتی به عنوان یک شرکت توسعه ای نام برد و اظهار کرد: فعالیت های توسعه ای این شرکت در قالب حمایت از صنایع کوچک و متوسطی که تعداد کارکنان آنها کمتر از 50 نفر است انجام می شود.

برگزاری تورهای صنعتی، پذیرش تورهای صنعتی، حمایت از برگزاری نمایشگاه ها، ارایه آموزش های مهارتی، مدیریتی، کارآفرینی، زیست محیطی و تخصصی صنایع خاص، اعطای تسهیلات به طرح های صنعتی و واحدهای صنعتی در قالب کمک های فنی و اعتباری و نوسازی و تجدید ساختار صنایع از جمله وظایف شرکت شهرکهای صنعتی است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اعطای تسهیلات یارانه ای به واحدهای صنعتی گفت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی درخصوص دریافت تسهیلات یارانه ای نسبت به واحدهای مستقر در خارج از شهرکهای صنعتی از اولویت برخوردارند.

جعفری نقش شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه و پیشرفت جامعه را مهم ارزیابی و اضافه کرد: شرکت شهرکهای صنعتی برای حمایت از این واحدها اقدام به شناسایی شرکت های دانش بنیانی که فعالیت های تولیدی انجام می دهند کرده است.

وی ایجاد تشکلهایی به صورت تعاونی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی دارای مشکل، همچون تامین مواد اولیه برای واحدها را، از دیگر فعالیت شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان برشمرد.

Leave A Reply