برگزاری نشست تخصصی مدیران شرکتها و موسسات دانش بنیان استان مرکزی

0

برگزاری نشست تخصصی مدیران شرکتها و موسسات دانش بنیان استان مرکزینشست تخصصی مدیران شرکتها و موسسات دانش بنیان بخش صنعت استان مرکزی با حضور ریاست مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری به میزبانی مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی، مختاری نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نشست گفت: مسایل مختلف استانها با تشکیل جلسات تخصصی از طریق نمایندگان مستقیم این معاونت پیگیری می شود.

وی افزود: برگزاری این نشست ها مقدمه ای برای آشنایی بیشتر با واحدهای دانش بنیان استانها و شناسایی مشکلات و موانع پیش روی این شرکت هاست و در آینده نزدیک با حضور دکتر توکلی رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جلسه ای برای حل مشکلات و مسایل برگزار می شود

در ابتدای این جلسه معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی با اشاره به فعالیت مرکز خدمات وفن بازار منطقه ای استان در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان در سطح صنایع گفت: این شرکت آمادگی کامل را جهت توسعه همکاری ها در تمام سطوح با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در راستای حفظ پایدار سازی واحد های صنعتی دارد.

وی افزود: با توجه به حذف کار گروه های استانی ،ارزیابی شرکت های دانش بنیان به دلیل نبود شناخت کافی و دقیق کارگزاران ارزیاب بخش خصوصی به کندی صورت گرفته است و این امر سبب مغفول ماندن واحد های صنعتی با توجه ظرفیت های بالای آن شده است .

گفتنی است در پایان این نشست نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در شرکت پروشات در مرکزی از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی خیر آباد اراک از نزدیک با فعالیت های انجام شده در این واحد و فعالیتهای تحقیقی و توسعه ای این واحد آشنا شد.

Leave A Reply