اجرای برنامه 21 – 21 بزرگداشت روز صنایع کوچک در قم

0

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛ امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برنامه 21 – 21 در سالن اجتماعات شهدا شهرک صنعتی شکوهیه برگزار می شود.

وی در خصوص علت نامگذاری 21 – 21 گفت: در این روز سه کتاب تألیف شده از تجربیات و دستاوردهای علمی سازمان صنایع کوچک که به همت شرکت شهرک های قم به چاپ رسیده رونمایی می شود که با احتساب این تعداد، آمار کتب منتشره توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به 21 می رسد.

وی خاطرنشان ساخت: همزمان با این رونمایی تعداد 15 پروژه عمرانی و زیر بنایی از جمله ایستگاه 10 هزار متر مکعبی تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی شکوهیه، تجهیز آتش نشانی شهرک ها و نواحی صنعتی محمودآباد قنوات و طغرود و واحدهای خدماتی- تجاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم رسماً به بهره برداری می رسد.

مهندس طیبی نژاد یادآور شد: عملیاتی شدن و بهره برداری از پروژه های عمرانی در سطح شهرک های صنعتی قم منوط به افتتاح رسمی نیست و هر زمانی که پروژه ای آماده شود، خدمات رسانی به صنعتگران را از همان زمان آغاز می کند. ولی مراسم افتتاحیه فرصت مناسبی است برای تقدیر از زحمات مدیران و کارشناسانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم مشغول فعالیت هستند.

Leave A Reply