دوازدهمين نمايشگاه بين المللي متالوژي برگزار مي‌شود

0

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) از 25 تا 28 آبان در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، نمایشگاه ایران متافو در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع و با حضور 217 شرکت داخلی و 95 شرکت خارجی برگزار می‌شود. شرکت‌های خارجی از آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس ، هند، ترکیه، روسیه، امارات متحده عربی، استرالیـا، چین، سوئیس، بلغارستان، چک، سوئد و تایـوان در این نمایشگاه حضور دارند. بر اساس این گزارش، گروه‌های کالایی حاضر در این نمایشگاه شامل آهن و فولاد، فولاد خام و آلیاژهای آن، فناوری ساخت فولاد و ریخته‌گری، قالبسازی، آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات، غیرآهنی، صنایع معدنی، اکتشافات، استخراج فلزات غیرآهنی، نسوزهای شکل دار و بی شکل، سرامیک‌های صنعتی، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی و سیستم‌های اندازه‌گیری است.
این نمایشگاه با هدف ایجاد نوآوری در عرضه تولیدات یا خدمات، تفکیک تنش‌زدایی قالب‌های صنعتی، ماشین‌آلات و قطعات ریخته‌گری، روانکارهای پایه آبی و پایه گـازی برگزار می‌شود. همچنین فرایند تصفیه سرباره‌گیری و گاززدایی مذاب آلومینیوم، معرفی نسل جدید سیلندر و پیستون‌های سنگین و معرفی تکنولوژی‌های نوین عرصه متالوژی ایران متافـو از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

Leave A Reply