روش تبلیغ مدیران هوشمند
هر کسبوکاری که داشته باشید، نیاز به تبلیغات دارد و بهصورت گستردهتر بازاریابی جزو جدانشدنی کار شما خواهد بود. خیلی از ما وقتی به فکر تبلیغ میافتیم، نخستین چیزهایی که به ذهنمان میرسد، مواردی از این قبیل هستند: بروشور، تراکت، بیلبورد، پیامک، کوپن تخفیف، آگهی تلویزیونی و … این موارد میتوانند در برنامه بازاریابی شما در نظر گفته شوند. به شرطی که درست و بهجا به کار گرفته شوند. بهعنوان مثال یک موسسه دورههای آموزشی رایانه را در نظر بگیرید. مدیر این موسسه کاملا قبول دارد که باید برای رونق کارش به بازاریابی روی بیاورد و البته تصور میکند که هرچه تبلیغاتش بیشتر و گستردهتر باشد، نتیجه بهتری خواهد گرفت. پس چاپ و پخش تراکت (که البته هزینه زیادی برایش ندارد) را شروع میکند و همزمان سفارش یک تابلوی تبلیغاتی درون شهری را هم میدهد. از آنجایی که این روزها فرستادن پیامک تبلیغاتی بسیار مد شده است، او هم از این غافله عقب نمیماند و این شیوه را هم امتحان میکند و …اینکه بخواهیم روشهای بازاریابی مدیر مفروض را بررسی کنیم، فرصت و اطلاعات بیشتری میطلبد اما باید بدانیم همیشه لازم نیست چندین روش بدون برنامه و با هم انتخاب شوند.