زنان مي‌توانند فرهنگ سازماني را در ارائه خدمات مناسب و كار بهتر ارتقاء دهند

0

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: زنان مي‌توانند فرهنگ سازماني را در ارائه خدمات مناسب و كار بهتر و همچنين نحوه مواجهه با ارباب رجوع و متقاضيان در رده‌هاي مختلف مسئوليت ارتقاء دهند.
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، محسن صالحي‌نيا صبح امروز (دوشنبه) با بيان اين مطلب در آيين گراميداشت سالروز ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام شامخ زن و مادر كه با حضور بانوان اين سازمان برگزار شد، افزود: زنان در جامعه امروزي نقش بي‌بديلي از خانه تا اجتماع را ايفا مي‌كنند و پا به پاي مردان در همه عرصه‌ها حضوري فعال و مؤثر دارند.
وي با تأكيد بر لزوم شايسته سالاري در گزينش مديران سازماني تصريح كرد: بر اين اساس از زنان توانمند و شايسته در عرصه‌هاي مديريتي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به نحو كامل استفاده خواهيم كرد تا بتوانند توانمندي‌هاي خود را به منصه ظهور برسانند.
رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران ادامه داد: در معاونت امور صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت از حضور زنان در عرصه‌هاي مديريتي استفاده كرده‌ايم و در اين سازمان نيز اين نگاه به زنان را تقويت خواهيم كرد.
صالحي‌نيا با اشاره به اين‌كه هم‌اكنون در سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و 31 شركت استاني تابعه آن، زنان و جوانان در مسئوليت‌هاي سازماني از كارنامه موفقي برخوردار بوده‌اند، خاطرنشان كرد: در سياستگذاري‌ها و تدوين خط مشي‌هاي سازماني، از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي بالقوه سرمايه‌هاي انساني درون سازماني، به‌خصوص زنان و جوانان بيشتر و شايسته‌تر استفاده خواهيم كرد.
گفتني است، در ابتداي اين نشست، پروانه رامين ـ مشاور امور بانوان و خانواده مديرعامل ـ به بيان ديدگاه‌ها و انتظارات جامعه زنان سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و شركت‌هاي استاني تابعه پرداخت و در پايان نيز از بانوان شاغل در سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران با اهداء لوح تقدير، تجليل شد.

Leave A Reply