برپايي پاویون ايران در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین

0

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با حمایت اين سازمان بالغ بر 35 شرکت ایرانی در پاویون کشورمان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) که از ۳ تا ۶ تیر ماه سال جاری در گوانجو برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اصغر مصاحب با بيان اين مطلب اظهار داشت: در این نمایشگاه بالغ بر 30 کشور و همچنین سازمان‌های بین‌المللی در قالب 2 هزار و 533 غرفه حضور خواهند داشت و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به‌عنوان استان معین مسئولیت برگزاری پاویون ایران را در این نمایشگاه برعهده دارد.
 
وي افزود: در این نمایشگاه بخش خصوصی ایران در حوزه پوشاک، کیف و کفش، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، صنایع دستی و صنایع برق و الکترونیک حضور خواهند داشت و همچنین محصولات خوشه‌های فرش 18 استان کشور در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، در این نمایشگاه محصولات و خدماتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، تولید هوشمند، حفظ انرژی، فنآوری‌های جدید، داده‌های بزرگ، اینترنت صنعتی و تولید هوشمند به نمایش گذاشته می‌شوند که به نوبه خود باعث تشویق شرکت‌های کوچک و متوسط و ایجاد پتانسیل‌های تجاری جدید خواهد شد.
 
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه كرد: این نمایشگاه از سال 2004 با هدف ارتقاء مبادلات و همکاری بین شرکت‌های کوچک و متوسط و همتایان خارجی آن‌ها، توسط دولت مرکزی چین راه‌ اندازی شده و حضور سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با همراهی کنسولگری ایران در گوانگجو در سال جاری موجب شده تا از حیث مشارکت یکی از پرتعدادترین حضور بخش خصوصی ایران در نمایشگاه‌های خارجی میسر شود.

مصاحب ادامه داد: علاوه بر حضور شرکت‌ها در نمایشگاه، یک هیأت تجاری نیز از فعالان صنعت ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر از این رویداد و مذاکرات B2B با تجار چینی و همچنین تجار دیگر کشورها تمهیدات لازم از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرك‌هاي صنعتي ايران صورت گرفته است.
 
وي با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از این رویداد خاطرنشان كرد: با هماهنگی‌های انجام شده میان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و این سازمان، در نمایشگاه سال جاری تجار و تولید کنندگان از 12 استان کشور حضور خواهند داشت که این موضوع ایران را به مهمترین شریک خارجی چین در نمایشگاه امسال تبدیل کرده است.
 

 

Leave A Reply