ایجاد مراکز فروش خرمای بوشهر در استان های بزرگ کشور

0

جلسه هماهنگی میان مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر، اعضاء گروه توسعه صنعتی خرمای بوشهر و صندوق کارآفرینی امید با هدف تکمیل حلقه‌های مفقوده خرمای استان و به منظور بهره‌‌مندی شبکه‌های فعال خوشه خرمای استان از تسهیلات، برگزار شد.
  به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر در این دیدار گفت: این جلسه در راستای تفاهم نامه منعقده میان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و صندوق کارآفرینی امید کشور برگزار شد و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه تسهیلات مورد نیاز جهت تکمیل حلقه‌های مفقوده زنجیره ارزش خوشه خرمای استان در اسرع وقت پرداخت و برنامه‌ها و طرح‌های مصوب شده به مرحله اجرا درآید.
 مهدی صفوی افزود: صندوق کارآفرینی امید و شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر دارای زمینه‌های خدمت‌رسانی مشترکی است که امید است بتوان با برنامه‌ریزی و سیاستگزاری مناسب، از این ظرفیت‌ها بیشترین بهره را برد.
 وی خاطرنشان ساخت: طرح ایجاد مراکز فروش در استان‌های تهران و اصفهان به تصویب طرفین رسید و مقرر شد گروه توسعه صنعتی خرمای بوشهر نسبت به مکان‌یابی جهت ایجاد این مراکز در استانهای مذکور اقدام و بانک نیز تسهیلات لازم را در جهت اجرایی شدن این فعالیت در اختیار گروه قرار دهد، همچنین مقرر شد طرح ایجاد سردخانه 20 هزار تنی به‌عنوان یکی از حلقه‌های مفقوده زنجیره ارزش خرمای استان بوشهر تهیه و در فعالیت‌های پیشنهادی خوشه گنجانده شود و بانک تسهیلات لازم را جهت اجرایی شدن این طرح در اختیار گروه توسعه صنعتی خرمای بوشهر قرار دهد.
  در این جلسه شهبازی مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: توجه به کسب و کارهای خرد و کوچک با محوریت بازار و بر پایه حمایت از پشتیبان‏ها و کارآفرینانی که دارای سوابق کاری در حوزه کسب و کار خرد هستند، سیاست گذاری شده است .
 وی از رویکرد جدید صندوق دراعطای تسهیلات قرض الحسنه به خوشه‌های صنعتی استان صحبت کرد و افزود: براساس تفاهم صورت گرفته، تسهیلات صندوق به شبکه ها و تشکل های فعال در سطح خوشه‌های صنعتی تعلق خواهد گرفت تا این شبکه‌ها به عنوان شرکت پشتیبانی نسبت به تهیه مواد اولیه با کیفیت، تأمین تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مورد نیاز و شناسایی و توسعه بازار فروش اقدام نماید.

ایشان افزود: صندوق کارآفرینی امید برای توسعه بازار واحدهای صنعتی که عضو تشکلهای صنعتی هستند و قصد ایجاد نمایندگی در قالب دفاتر فروش در شهرستانها و یا استانهای دیگر را دارند تسهیلات اعطا می‌کند.

Leave A Reply