بازدید صنعتگران استان هرمزگان از نمایشگاه مواد غذایی ANUFOOD EURASIA ترکیه

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان از برگزاری یک دوره تور نمایشگاهی مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان هرمزگان با حضور جمعی از مدیران واحدهای صنعتی جهت بازدیداز نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ANUFOOD EURASIA ترکیه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استانبول حضور در نشست تخصصی فرصت های سرمایه گذاری ایران – ترکیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان، بهمن غلامپور گفت: جمعی از صنعتگران و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی این استان در تور نمایشگاهی مواد غذایی ANUFOOD EURASIA ترکیه با هدف آشنایی با تکنولوژی نوین در صنایع غذایی شرکت کردند.

وی با بیان این مطلب افزود: این نمایشگاه برای صنعتگران استان تبادل اطلاعات مفید علمی، فنی و همچنین بهبود نگرش در حوزه صنایع مواد غذایی را در پی داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تور نمایشگاهی فوق به مدت 3 روز با حمایت مالی 25 درصدی این شرکت در جهت حمایت از صنایع کوچک استان صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان، در پایان بیان داشت: در نمایشگاه فوق مدیران حوزه صنعت حضور داشتند و امید می رود که بتوان از تجربیات حضور در اینگونه نمایشگاهها در بهبود کیفی و کمی صنایع کوچک استان بهترین بهره را برد.

Leave A Reply