نشست سرمايه‌گذاران روسي با استاندار مازندران

0

 از سرمايه‌گذاران و مسئولين بزرگترين شركت غذايي روسيه براي توسعه واردات و صادرات محصولات كشاورزي با استاندار مازندران ديدار و گفتگو كردند.

استاندار مازندران ظرفيت‌هاي روسيه و ايران را در حوزه محصولات كشاورزي بالا دانست و گفت:‌ وقتي قرار است صادرات و واردات داشته باشيم بهتر آن است كه اولويت اصلي ما همسايگانمان باشند.
ربيع فلاح با بيان اينكه در مازندران بندر اميرآباد با ظرفيت‌هاي بالا وجود دارد كه مي‌توان در زمينه توسعه مبادلات نقش اساسي داشته باشد افزود: از سرمايه‌گذار خارجي در استان حمايت و امنيت آن را نيز تضمين مي‌كنيم.
وي اضافه كرد: توسعه همكاري و روابط بين روسيه و ايران از سياست‌هاي مهم ماست و در اين راستا انتظار داريم تا چارچوب فعاليت‌ها تدوين شود و هر چه سريعتر زمينه اين فعاليت‌هاي اقتصادي فراهم آيد.
در اين ديدار رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مديركل امور اقتصادي و دارايي استان نيز در زمينه ظرفيت‌ها و مساعدت‌هاي لازم براي تحقق اين سرمايه‌گذاري توضيحات لازم را ارائه كردند.
سرمايه‌گذاران روسي نيز از مساعدت و عنايت استاندار مازندران تقدير كردند و خواستار تسهيل در امر سرمايه‌گذاري شدند.
سرمايه‌گذاران روسي براي خريد محصولات غذايي مازندران اعلام آمادگي و تأكيد كردند از بندر اميرآباد براي انتقال و فروش محصولات كشاورزي به آسياي مركزي استفاده شود.

Leave A Reply