برگزاری دوره آموزشی قوانین مالیاتی فعالان خوشه كسب وكار قم

0

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از برگزاري دوره آموزشی قوانین مالیاتی با حضور فعالان خوشه كسب وكار قم خبرداد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ مهندس امير طیبی نژاد مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم با اعلام این خبر اظهارداشت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی اعضا با قوانین مالیاتی و رفع مشکلات ناشی از عدم اطلاع از ساختار و فرايند برنامه ریزی امور مالي اجرا شد.

وي با تقدير از مشاركت دفتر توسعه خوشه مبل قم به همراه اتحادیه درودگران استان در برگزاري اين دوره گفت: دوره آموزشی قوانین مالیاتی فعالان خوشه كسب وكار به مدت يك روز برپا و در آن یکی از کارشناسان حوزه مالیاتی به بیان موارد مورد نياز فعالان اين صنعت پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: تعریف مفاهیم اصلی حوزه مالیات شامل مودی، ممیز، بنگاه اقتصادی و، آشنایی با اظهارنامه مالیاتی و نحوه ارائه اطلاعات خرید و فروش و هزینه، نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی بر حسب توافق و چگونگی تهیه جدول خرید و فروش به همراه فاکتورهای مربوطه و چگونگي بهره مندي از تخفيفات مالياتي از مهمترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

مهندس طیبی نژاد با مهم ارزيابي كردن اين گونه دوره هاي آموزشي افزود: با توجه به قرارگرفتن در ايام ارائه اظهارنامه توسط توليد كنندگان و وجود برخي مشکلات در اين موارد بدنبال آن بوديم تا اعضای خوشه مبلمان با آموزش هاي لازم توسط كارشناسان خبره ضمن کاهش مشكلات، اقدامي در جهت تسهیل روابط توليد كنندگان با اداره مالیات صورت پذيرد.

Leave A Reply