قرارداد همکاری میان خوشه شیلات و شرکت مالزیایی

0

   

گروه خبر: عضو خوشه صنعتی شیلات سیستان و بلوچستان با شرکت مالزیایی قرار داد همکاری منعقد کردند

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت فراورده های در یایی ماران که از اعضای خوشه صنعتی شیلات استان به شمار می رود در پی تور صنعتی مالزی با یکی از شرکتهای مالزیایی قرار داد همکاری منعقد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، محمد یعقوبی اظهار داشت: این انعقاد قرار داد از رهاوردهای برگزاری  تور صنعتی مالزی و حضور12واحد های تولیدی مستقر شهرک صنعتی کنارک در این تور بود.

وی ادامه داد: این واحد های تولیدی در زمینه کنسرو ماهی ،فرآوری ماهی و میگو و پودرماهی فعالیت می کنند.

یعقوبی اضافه کرد: متعاقب این قرار داد همکاری ،شرکت فراورده های دریایی ماران 300 تن ماهی تن به مبلغ    405 هزار  دلار از شرکت مالزیایی خریداری کرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این دادو ستد شرکت ایرانی،ماهی تن را 45 هزار دلار ارزان تر نسبت به قیمت جهانی آن خریداری کرد.

یعقوبی تاکید کرد: هم اکنون قیمت جهانی ماهی تن به ازای هر تن 1500 دلار است که این شرکت مالزیایی از  شرکت ماران تن 1350 دلار به ازای هر تن در یافت کرد.

 علاوه بر این در این تور صنعتی زمینه همکاری یکی دیگر از اعضای خوشه صنعتی شیلات سیستان و بلوچستان  در خصوص صادرات انواع کت فیش  از چابهار به مالزی برقرار شود

 

 

Leave A Reply