عاملین و مشاوران حوزه خوشه های کسب و کار مهمان استان مرکزی

0

عاملین و مشاوران حوزه خوشه های کسب و کار مهمان استان مرکزی    

گروه خبر: در راستای انتقال تجربیات مفید بین مشاورین کسب و کار، تور صنعتی بازدید از مرکز کسب و کار اراک را برنامه­ریزی و اجرا نمود.

به گزارش معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، روح­ الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم بیان نمود: این شرکت در راستای انتقال تجربیات مفید بین مشاورین کسب و کار، تور صنعتی بازدید از مرکز کسب و کار اراک را برنامه­ ریزی و اجرا نمود.

وی همچنین اظهار داشت: در طی این بازدید مشاورین دو استان با فعالیت­­های یکدیگر آشنا گردیدند و به بیان تجربیات مفید در حوزه­های مرتبط پرداختند. از جمله اینکه عاملین توسعه خوشه­های استان قم، به تبین تجارب موفق خود در زمینه ایجاد کنسرسیوم صادراتی و نحوه­ی غلبه بر چالش­های مختلف در این حوزه پرداختند.

روح اله ابراهیمی در ادامه افزود: رئیس انجمن مشاورین صنعتی اراک، نسبت به انجام پروژه­ای در زمینه پایدارسازی بازار کنسرسیوم صادراتی خوشه کفش استان قم، ابراز تمایل نمود.

مهندس ابراهیمی در پایان با اشاره به دستاوردهای دیگر این بازدید، گفت: در جریان این بازدید مقرر گردید که تفاهم­نامه­ هایی در راستای افزایش همکاری­ها و انتقال تجربیات و دانش بین شرکت شهرکهای صنعتی دو استان قم و اراک تهیه گردیده و در جریان بازدید متقابلی که مشاورین صنعتی اراک از استان قم دارند، منعقد شود

Leave A Reply