آغاز عملیات اجرایی واحد تولید پودر شیر در شهرک صنعتی فاروج

0

آغاز عملیات اجرایی واحد تولید پودر شیر در شهرک صنعتی فاروج    

گروه خبر: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی واحد تولید پودر شیر در شهرک صنعتی فاروج آغاز شد.

همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی واحد تولید پودر شیر در شهرک صنعتی فاروج آغاز شد.  آغاز عملیات اجرایی واحد تولید پودر شیر در شهرک صنعتی فاروج

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در این مراسم به وصیت نامه سیاسی امام خمینی (ره) اشاره کرد وگفت : مجاهدت در راه تولید و صنعت پاداش اخروی همچون شهدا دارد.

محمدرحیم نوروزیان افزود: امید است در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با سرمایه گذاری در بخش صنعت به سمت رشد و تعالی حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی نیز در مراسم کلنگ زنی این واحد تولیدی اظهارداشت: برای اجرای این واحد تولیدی 55 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

محمدعلی یوسفی گفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی و صنعتی در هفته دولت بر اساس جواز تاسیس صادره از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، برای 40 نفر از ایجاد اشتغال می شود.

وی ادامه داد : شهرک صنعتی فاروج با مساحت 140 هکتار و با امکانات اولیه مناسب ، آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی می باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسن شمالی گفت: تاکنون 25 قرارداد برای ایجاد طرحهای صنعتی در شهرک صنعتی فاروج با سرمایه گذاران منعقد شده است و 8 واحد صنعتی در این شهرک درحال فعالیت می باشد.

 

 

 

Leave A Reply