آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل در شیراز

0

   

گروه خبر: هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل، هشتمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری و چهارمین نمایشگاه خانه مدرن با حضور حدود 210 شرکت در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، مراسم  افتتاح این نمایشگاه با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در محل دائمی نمایشگاههای فارس در شهرک گلستان شیراز  برگزار شد.

محصولات ارائه‌شده در این نمایشگاه در قالب 600 غرفه عرضه می‌شود و تولیدکنندگان این صنعت از استان‌های فارس، اصفهان، تهران، خراسان‌رضوی و آذربایجان‌شرقی در این نمایشگاه حضور دارند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در مراسم افتتاحیه  برگزاری نمایشگاه بر عزم دولت تدبیر و امید به منظور حمایت همه جانبه از بخش صنعت تاکید کرد و گفت: در این زمینه مشوقهای مناسبی برای حمایت از سرمایه گذاران و صنعتگران در نظر گرفته شده است

علی صداقت پور همچنین بر حمایت از صنایع کوچک بعنوان یکی از سیاستها و اولویتهای راهبردی تاکید کرد وگفت : با توجه به اینکه بیش از 90 درصد از صنایه مسقر در شهرکهای صنعتی فارس را صنایع کوچک تشکیل می دهند حمایت از این صنایع به منظور  استمرار و حفظ اشتغال و تولید  ضروری است

وی از برگزاری همایش  50سال  تلاش سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و روز حمایت از  صنایع کوچک  در 21 مرداد ماه در تهران خبر داد وگفت برگزاری این همایش فرصت مناسبی برای توجه همگانی به صنایع کوچک است.

مدیر مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس نیز  گفت: امسال در این نمایشگاه شاهد حضور تولیدکنندگانی درزمینهٔ فعالیت نورافشان و چراغ‌های تزئینی نیز هستیم.

اسکندری ادامه داد: محصولاتی نظیر تجهیزات آشپزخانه، آرایه‌گری داخلی منزل، اشیا و لوازم آرایه‌ای، کالاهای خواب و لوازم‌خانگی از دیگر محصولات ارائه‌شده در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد و رونق بخشیدن به بازارهای داخلی بوده است، افزود: با برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریدار می‌توان از صنایع کوچک و بزرگ داخلی نیز حمایت کرد و موجب رشد فعالیت آنان نیز شد.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولان و مدیران از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد بازارهای جهانی و بین‌المللی برای عرضه محصولات ایرانی شد و ضمن اشاره به اینکه این استان از ظرفیت بسیار بالایی درزمینهٔ تولیدات مبلمان و تجهیزات اداری برخوردار است گفت: این تولیدکنندگان حتی در عرصه ملی فعالیت داشته و در سراسر کشور به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

اسکندری در پایان اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ‌ بر 17 هزار مترمربع و در پنج سالن برپا شده و تا روز شنبه 18 مردادماه 93 از ساعات 17 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

 

Leave A Reply