آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه فرش تهران با 85 غرفه

0

 
    

گروه خبر: آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف از اول شهریورماه در تهران

به گزارش خوشه های کسب و کار به نقل از مهر،ابوالفضل رجبیان در گفتگو با مهر، با اشاره به آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف از اول شهریورماه در تهران عنوان کرد: استان قم حضور چشمگیر در این نمایشگاه خواهد داشت و در حال حاضر تقریبا 85 غرفه در این نمایشگاه برای تولید کنندگان استان قم در نظر گرفت شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فرش تهران جزو چند نمایشگاه بزرگ و بر‌تر در دنیا است، ابراز داشت: تقریبا یک ششم از غرفه‌های این نمایشگاه در اختیار تولید کنندگان قمی است.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرش دستباف استان قم با بیان اینکه عمده تولید استان قم فرش ابریشم است، ابراز داشت: استان قم با توجه به اینکه سابقه چندانی در بافت فرش ابریشم ندرد اما توانسته به خوبی با سایر شهرهای ایران که دارای قدمت در بحث فرش دستباف هستند رقابت کند.

صادرات فرش قم به اروپا

وی عمده صادرات فرش قم را به کشورهای خلیج فارس و اروپا عنوان کرد و ادامه داد: در آسیا نیز ژاپن از جمله کشورهایی است که فرش قم در آن طرفداران فراوانی دارد و به همین دلیل استان قم 20 نفر مهمان از ژاپن را به نمایشگاه تهران دعوت کرده است.

وی ادامه داد: همچنین مهمان‌هایی از امارات، کانادا و آلمان نیز از سوی اتحادیه فرش قم با هزینه این اتحادیه به نمایشگاه دعوت شده‌اند تا بتوانند در این نمایشگاه شرکت کرده و تولیدات فرش قم را بازدید کنند.

 
جهت مشاهده اين اطلاعيه مهم در خصوص تاريخ و زمان تحويل غرفه ها، چيدمان نمايشگاه و …، خواهشمند است اينجا را كليك فرماييد.
 
 
بیست و سومين نمایشگاه فرش دستباف ایران
 
جهت مشاهده مجوز برگزاری نمایشگاه، لطفا اینجا را کلیک کنید
 
 در صورت نیاز به مشاهده گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، لطفا اینجا را کلیک کنید
 
جهت دریافت فرم تعهدنامه غرفه سازي (صرفا جهت غرفه های دارای ساخت و ساز)، لطفا اینجا را کلیک کنید
 
 فرم تعهدنامه غرفه داران ، به منظور تحویل غرفه ها، کارت های پارکینگ و شناسایی غرفه داران،  اصل این فرم باید تکمیل و با مهر و امضای شرکت ها تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه گردد. جهت مطالعه و  دریافت فرم تعهدنامه غرفه داران، لطفا اینجا را کلیک کنید.
 
■ ساعت کار نمایشگاه:
جهت بازدیدکنندگان: از ساعت 10 الی 19
 
جهت غرفه داران: از ساعت 30/9 الی 19
 
■اطلاعيه مهم ستاد اجرايي بيست و سومين نمايشگاه فرش دستباف ايران:
 
جهت مشاهده اين اطلاعيه مهم در خصوص تاريخ و زمان تحويل غرفه ها، چيدمان نمايشگاه و …، خواهشمند است اينجا را كليك فرماييد.
 
 
■ نحوه ثبت نام:
 
قابل توجه مشاركت كنندگان محترم بيست‌و سومين نمايشگاه فرش دستباف
افرادي كه از طريق ستاد برگزاري براي آنها فرم ثبت‌نام و پيش فاكتور (فرم شماره 1)، صادر شده است در صورتيكه موفق به دريافت فرم‌هاي شماره 2 و 3 و 4 نشده‌اند مي‌توانند فرم‌هاي اشاره شده را از اين سايت دريافت و پس از تكميل فرم‌هاي ذكر شده، همراه با فرم شماره 1 و اصل فيش واريزي به ستاد ارسال نمايند.
 
جهت دانلود فرم هاي شماره 2،  3 و 4 ، لطفا اينجا را كليك فرماييد.
 
 ■ ارتباط با مرکز ملی فرش ایران – دبیرخانه:
نشانی:  تهران- سعادت آباد، پایین تر از میدان کاج، خیابان کیان 13، بعد از تقاطع صرافی (اولین تقاطع)، پلاک 15،
تلفن:  22142736-  22142738-  22142739
نمابر:  22142742
پایگاه اینترنتی:  www.incc.ir
 
 ■ ارتباط با پورتال شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران:
آدرس پایگاه اینترنتی: www.iranfair.com
 
 
■ کتاب نمایشگاه:
با توجه به این که کتاب رسمی بيست و دومين نمايشگاه فرش دستباف از جديدترين و مهم ترین منابع و مراجع جهت معرفی مشاركت كنندگان و دست اندركاران محترم صنعت فرش دستباف ايران به شمار رفته و به عنوان مهم ترین بانک اطلاعاتی اين ميراث هنري و ملي كشور شناخته شده و تنها کتاب دارای مجوز انتشار و توزیع در سطح نمایشگاه فرش دستباف است، جهت معرفي ناشر انحصاري کتاب رسمی نمایشگاه و درج تبلیغات و معرفی محصولات یا خدمات خود در زمينه هنر ارزشمند فرش دستباف ايران، لطفا منتظر اطلاعیه بعدی در همین مکان باشید.

 

 

 

 

Leave A Reply