سايت اينترنتي خوشه خرماي استان بوشهر راه اندازي شد

0

گروه خبر: مدير عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم از طراحی رشته مدیریت توسعه خوشه های کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی اين شركت خبر داد.

به گزارش وب سایت خوشه های کسب و کار، بوشهر در راستای اهداف خوشه و به منظور بهره برداری ذينفعان و عموم مردم در فضای مجازی به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

معاون صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر گفت: ذينفعان و عموم مردم می توانند مهمترین اطلاعات درمورد برنامه های خوشه و رخدادها و وقایع اقتصادی خرماي استان و کشور را در فضای مجازی ملاحظه کنند.

به گزارش روابط عمومی شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر: مهندس حسين خزان افزود: اين سايت، دارای یک صفحه اصلی و زیرمجموعه هایی شامل: اخبار دفتر توسعه ،برنامه نمايشگاه ها، تورهاي صنعتي و بازديدها، اطلاعات واحد هاي فرآوري و بسته بندي خرما، معرفي محصولات و خدمات خوشه بوده و نشانی کامل آن www.datecluster.ir می باشد.

وي تصريح كرد: از نکات برجسته این سایت می توان به ارتباط الكترونيكي بين واحد هاي فرآوري و بسته بندي خرما با دفتر توسعه خوشه نام برد که از طريق اينترنت و پيامك آخرين اخبار  به اطلاع ذينفعان خوشه مي‌رسد.

وي در پايان افزود: علاقمندان می توانندضمن مراجعه به سایت اينترنتي دفتر توسعه خوشه خرماي استان نظرات ودیدگاه های خود را دراین باره از طريق  سايت با دفتر توسعه خوشه درمیان بگذارند.

Leave A Reply