سرمایه گذاری گانسوی چین در استان قم

0

گروه خبر: سرمايه ­گذاران استان گانسوی مشتاق به استفاده از فرصتهاي سرمايه­گذاري در شهركهاي صنعتي قم و منطقه ويژه سلفچگان مي­باشند.

به گزارش گروه خبر شركت شهركهاي صنعتي قم، روح‌الله ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در قم به سفر اخیر خود به همراه تعدادی از مدیران استانی به گانسوی چین اشاره و اظهار داشت: در سال 85 در راستای مبادلات تجاری، میان استان قم و گانسوی چین رابطه‌ خواهرخواندگی ایجاد شد که اعزام هیئت کنونی به این استان در ادامه روابط گذشته جهت مذاكره براي شناسايي فرصتهاي سرمايه­گذاري متقابل بوده است.

مهندس ابراهیمی در ادامه از سفر قريب­الوقوع هيأت چيني ايالت گانسو به همراه بيش از 90سرمايه­گذار در رشته­هاي مختلف صنعتي و كشاورزي در مرداد ماه سال جاري خبرداد. وی ابراز داشت: پيرو سفر انجام شده در استان گانسو، سرمايه­گذاران اين استان مشتاق به استفاده از فرصتهاي سرمايه­گذاري در شهركهاي صنعتي قم و منطقه ويژه سلفچگان مي­باشند.

ابراهيمي ادامه داد: شهركهاي صنعتي استان قم، با توجه به زيرساخت­هاي مناسب از جمله ايجاد فضاي سبز، تصفيه­خانه فاضلاب صنعتي داراي لوح­هاي كشوري از جمله لوح شهرك صنعتي سبز و شهرك نمونه بوده است و براي ايجاد محيطي جذاب براي سرمايه­گذاران در رشته­هاي مختلف و حفظ امنيت و سلامت كاركنان واحدهاي صنعتي تلاشهاي زيادي صورت گرفته است.

وي افزود: شهركهاي صنعتي استان قم از لحاظ قرارگرفتن در شاهراه مواصلاتي كشور در مذاكره اوليه با سرمايه­گذاران چيني نقطه مناسبي جهت سرمايه­گذاري مي­باشد.

ابراهيمي خبرداد: در مردادماه سال جاري بيش از 90غرفه در محل نمايشگاه دائمي استان قم به مذاكره بين سرمايه­گذاران ايراني و چيني اختصاص خواهد يافت. مهندس ابراهيمي با اشاره به استقرار واحدهای صنعتی و تکمیل زیرساخت‌ها افزود: هدف اصلی مذاکرات و مبادلات تجاری انتقال دانش و تکنولوژی است تا بدین ترتیب فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی، فاينانس و ساخت خطوط توليد ماشين­آلات با مشاركت بخش چيني در استان قم فراهم شود.

Leave A Reply