حمایت مالی از توسعه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش

0

گروه خبر: صندوق مهر امام رضا (ع) از توسعه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محصولات داخلی دارای نشان تجاری ملی حمایت می کند

به گزارش گروه خبر سایت خوشه های کسب و کار؛ مرتضی لیریایی، از حمایت مالی صندوق مهر امام رضا (ع) از توسعه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محصولات داخلی دارای نشان تجاری ملی خبر داد.

مدیرصندوق استان قم افزود، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید از جمله توسعه کسب و کارهای خرد، صندوق مهر امام رضا (ع) در نظر دارد از توسعه ی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محصولات داخلی دارای نشان تجاری ملی (برندهای داخلی) حمایت مالی کند.

لیریایی گفت، صاحبان برندهای تجاری داخلی که آمادگی توسعه شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش و حمل و نقل خود را در شهرستانها دارند، می توانند ضمن کسب اطلاعات لازم، آمادگی خود را برای توسعه ی شبکه ی نمایندگی فروش اعلام کنند.  ضمنا پس از بررسی درخواست های رسیده با هماهنگی صاحبان برندهای تجاری داخلی، در صورت نیاز از متقاضیان ایجاد نمایندگی نیز به منظور پرداخت تسهیلات، متعاقباً ثبت نام خواهد شد.

لازم به ذکر است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت صندوق مهر امام رضا (ع) به نشانی WWW.Mehrereza.ir تا تاریخ 31 خرداد ماه سال 1393 در این زمینه اطلاعات بیشتر کسب نمایند.

Leave A Reply