خوشه مبلمان تبریز صاحب زمین صنعتی می‌شود

0

گروه خبر: به منظور ساماندهی، واحدهای تولیدی صنایع چوب و مبل در شهرک صنعتی سهند (تبریز 4) صاحب زمین صنعتی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان تبریز، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور ساماندهی، واحدهای تولیدی صنایع چوب و مبل در شهرک صنعتی سهند (تبریز 4) صاحب زمین صنعتی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرکهای صنعتی آذربایجانشرقی، محمدعلی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی تفاهمنامه فی مابین اتحادیه درودگران و مبل‌فروشان تبریز با شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، صنف مبل و چوب صاحب زمین‌های صنعتی کارگاهی و زمین‌های صنعتی می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: با توجه به ایجاد ساماندهی در استقرار صنایع مرتبط در شهرک‌های صنعتی، پس از صنف چرم و کفش و چاپخانه‌داران، شاهد استقبال صنوف دیگر برای بهره‌مندی از زمین‌های شهرک‌های صنعتی بوده‌ایم که در این زمینه تفاهمنامه‌ای نیز با اتحادیه درودگران و مبل فروشان به امضاء رسید.

عسگری در ادامه افزود: در این تفاهمنامه مقرر شده است که تعداد 30 قطعه زمین کارگاهی در متراژهای یک هزار تا سه هزارمتری برای استقرار تولیدکنندگان صنایع چوب و مبل تحویل متقاضیان معرفی شده از سوی اتحادیه درودگری و مبل فروشان شود.

وی گفت: شهرک‌های صنعتی برای حمایت هرچه بیشتر از تولیدکنندگان این صنف با اعمال 10 درصد تخفیف در قیمت زمین کارگاهی، آماده ارائه زمین به قیمت 980 هزار ریال برای هرمترمربع به متقاضیان مشمول این تفاهمنامه است.

Leave A Reply