بازدید از نمايشگاه INOTEX2014

0

گروه خبر: مديران واحدهاي صنعتي و شركتهاي مشاورهاي  مستقر در شهركهاي صنعتي فارس در قالب تور صنعتي – نمايشگاهي از نمايشگاه INOTEX2014 بازديد كردند.

مديران واحدهاي صنعتي و شركتهاي مشاورهاي  مستقر در شهركهاي صنعتي فارس در قالب تور صنعتي – نمايشگاهي از نمايشگاه INOTEX2014 بازديد كردند.
معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي فارس گفت : در اين تور نمايشگاهي كه با حمايت مالي شركت شهركهاي صنعتي فارس برگزار شد 15نفر از صنعتگران و صاحب نظران صنايع و نيزمديران شركتهاي مشاوره اي مستقر در مراكز خدمات فناوري و كسب و كار استان حضور داشتند . سيد مصطفي هاشمي افزود : در اين نمايشگاه كه با هدف توسعه كاربردي و انتقال  دانش فني  براي بهره برداري از فناوري ها در تهران برگزار شد 75 شركت متعدد از 10 كشور جهان حضور داشتند.
وي افزود با حضور شركتهاي نوآور  از كشورهاي روسيه , هند , آلمان , چين , بلژيك , كره جنوبي ( اندونزي و تركيه از ويژگي هاي مهم اين نمايشگاه بود و شركت كنندگان در بخشهاي فناوري هاي صنعتي اتوماسيون ) نفت و گاز زيست فناوري و دارو , الكترونيك و بهداشت پزشكي , …. و انرژي هاي نو به ارائه دستاوردهاي خود پرداختند.
هاشمي حضور فعالان بخش فناوري استان فارس در اين نمايشگاه را فرصت مناسبي براي ايجادتعامل با شركت هاي بزرگ و نوآور داشت و گفت : با توجه به راه اندازي شهرك فناوري صنايع شيميايي شيراز , اين تور نمايشگاهي بستر مناسبي را براي گسترش همكاري ها و تبادل تجربيات فراهم كرد.
معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي فارس گفت : با توجه به راه اندازي مركز خدمات  فناوري  كسب و كار شهرك  فناوري صنايع شيميايي شيراز, از تجربيات موثر شركتهاي  فناوري و نوآور  داخلي و خارجي در اين شهرك استفاده خواهد شد.
عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان فارس اظهار داشت: در جریان بازدید از نمایشگاه با تعدادی از شرکت های دانش بنیان برای انتقال تجربیات و فناوری مذاکره کرده و از آنها برای حضور در واحدهای صنعتی استان فارس دعوت به عمل آوردیم.
 
وی ادامه داد: به واسطه شهرک فناوری صنایع شیمیایی که به تازگی در استان فارس احداث شده به دنبال فناوری های نوین نفت، گاز و پتروشیمی بودیم که محصولاتی از  ایران و کشورهای آلمان، روسیه و ترکیه نظر ما را به خود جلب کردند.
 
هاشمی با اشاره به اینکه حضور شرکت های دانش بنیان در استان فارس و خصوصاً مناطق نفت خیر جنوب می تواند مفید باشد، گفت: این شرکت های ایرانی و خارجی می توانند باعث افزایش بهره وری صنایع ما شوند.
 
عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان فارس خاطر نشان کرد: نمایشگاه فناوری و نوآوری اتفاق خوبی در زمینه آشنایی و تعامل واحدهای صنعتی با شرکت های دانش بنیان است و می توان با دعوت از شرکت های خصوصی، واحدها و ارگان های مرتبط مخاطبان بیشتری را جذب این رویداد علمی کرد.
وي از همكاري شركت خدمات مسافرتي و هوايي  سير فارس در برگزاري اين تور صنعتي – نمايشگاهي قدرداني كرد

Leave A Reply