بازدید تور خوشه صنعتی خرما از صنایع شهرستان میناب

0

گروه خبر: بازدید تور خوشه صنعتی خرما از صنایع شهرستان میناب

به گزراش خوشه های کسب و کار و به نقل از ایزیپو، بهمن غلامپور از بازدید اعضای خوشه صنعتی خرمای استان از صنایع شهرستان میناب و واحد صنعتی پارس هژیر جنوب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان، بهمن غلامپور گفت: اعضای خوشه صنعتی خرمای استان به همراه کارشناسان این شرکت از صنایع شهرستان میناب و واحد صنعتی پارس هژیر جنوب تولید کننده شیره خرما، سس خرما، سرکه در شهرستان میناب با اشتغال 14 نفر با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال در 10 کیلومتری شهرستان میناب  و شهرک صنعتی میناب بازدید نمودند.

وی در ادامه افزود: در این بازدید اعضای خوشه صنعتی خرما با روند تولید واحد صنعتی فوق  ومسائل و مشکلات آن آشنا گردیدند و جلسه ای جهت تبادل نظرات در خصوص رفع مشکلات برگزار گردید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان  در ادامه خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری تور صنعتی را می توان 1-  آشنا شدن واحدهای صنعتی با صنایع بزرگ و مختلف 2- آشنا شدن مدیران واحدهای صنعتی با یکدیگر 3- ایجاد انگیزه برای رقابت 4- ارتباط نزدیک واحدها با دیگر واحدهای صنعتی کشور 5- استفاده از تجارب واحدهای صنعتی بزرگ و … اشاره نمود.

 وی ابراز داشت : این شرکت در راستای حمایت از واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی با برگزاری تورهای صنعتی جهت بازدید از واحدهای بزرگ صنایع مختلف کشور و همچنین برپایی  دوره های آموزش در زمینه های گوناگون برای ارتفاء اطلاعات مدیران واحدهای صنعتی می باشد.

Leave A Reply