استقبال از خوشه محصولات کنجدی استان یزد در تهران

0

گروه خبر: استقبال از محصولات کنجدی استان یزد در نمایشگاه آگروفود تهران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: محصولات کنجدی استان یزد در نمایشگاه محصولات غذایی، کشاورزی و صنایع وابسته تهران(Iran Agro food 2014) مورد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی افزود: در راستای برنامه های توسعه بازار و برند سازی و همچنین اقدامات مشترک در قالب شبکه های نرم همکاری در خوشه مصحولات کنجدی استان یزد، شبکه ای متشکل از 5 شرکت تولید کننده محصولات کنجدی بصورت مشترک در این نمایشگاه حضور و به ارائه و عرضه محصولات تولیدی خود پرداختند.

عظیمی تصریح کرد: این اقدام در قالب اخذ غرفه مشترک و با نام خوشه محصولات کنجدی استان یزد صورت گرفت که با استقبال بسیار خوبی از سوی تجار و سایر تولید کنندگان محصولات غذایی روبرو شد.

وی با اشاره به بازدید تعدادی از مدیران و مسئولین نهادهای مرتبط از غرفه خوشه محصولات کنجدی استان یزد، بیان داشت: طی مدت برگزاری این نمایشگاه مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با حضور در این غرفه، نشستی با مدیران واحدهای تولیدی حاضر در نمایشگاه برگزار و با توانمندیهای تولیدکنندگان یزدی آشنا شد.

محصولات کنجدی به عنوان یکی از محصولات غذایی با ارزش می باشد که سابقه تولید آن در استان یزد بویژه شهرستان اردکان به دهها سال قبل باز می گردد و در سراسر کشور این محصولات را با نام استان یزد می شناسند.

گفتنی است، این نمایشگاه به مدت 4 روز از 9 لغایت 12 خرداد ماه و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد

Leave A Reply