اعزام صنعتگران فارس به تور صنعتی مشهد

0

گروه خبر: مدير عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم از طراحی رشته مدیریت توسعه خوشه های کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی اين شركت خبر داد.

به گزارش خوشه های کسب و کار و به نقل از ایزیپو، شماری  از صنعتگران  فعال حوزه مواد  غذایی و بسته بندی شهرکهای صنعتی فارس به تور صنعتی – نمایشگاهی  نمایشگاه بین المللی مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع وابسته در مشهد مقدس اعزام شدند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی گفت : در این نمایشگاه بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی به ارائه آخرین توانمندی های خود در بخش صنایع غذایی پرداختند.

معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی فارس افزود: شرکت کنندگان در این تور صنعتی علاوه بر بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی صنایع غذایی کشور و خاورمیانه محسوب میشود در نشست های تخصصی در حاشیه نمایشگاه نیز شرکت کرده وبا فعالان صنایع غذایی کشورمان ونیز  بازرگانان و سرمایه داران کشورهای عراق , افغانستان و اوکراین مذاکره کردند .

وی افزود: در این نشست های تخصصی در خصوص بهره گیری از فناوری های روز دنیا در صنایع غذایی- آخرین روشهای بسته بندی بحث و تبادل نظر و زمینه همکاری های فنی و اقتصادی فراهم شد.

هاشمی همچنین به بازدید صنعتگران فارس از مشاورین شاخص غذایی در شهرک فناوری صنایع غذایی شمال شرق کشور در مشهد اشاره کرد و گفت: در این بازدید شرکت کنندگان با بخش های مختلف این شهرک فناوری آشنا شدند و در کلینیک بسته بندی به منظور اصلاح روشهای بسته بندی شرکت کردند .

به گفته هاشمی، بازدید از صنایع غذایی شاخص خراسان رضوی در شهرک صنعتی طوس مشهد از دیگر برنامه های این تور  صنعتی و نمایشگاهی بود.

وی افزود: در این برنامه شرکت کنندگان از کارخانه بسته بندی شاهسوند و کارخانه عرقیات گلچکان خراسان بازدید و با نحوه تولید، بسته بندی و صادرات محصولات آشنا و در خصوص مباحث تولیدی و اقتصادی به تبادل نظر پرداخته اند.

Leave A Reply