اعضای خوشه صنعتی خرمای استان بوشهردر نمایشگاه استانبول ترکیه حضور می یابند

0

گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر  گفت:اعضای خوشه صنعتی خرمای استان بوشهردر نمایشگاه استانبول ترکیه حضور می یابند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر  گفت: واحد های فرآوری وبسته بندی خرما در قالب خوشه صنعتی خرمای استان با حمایت شرکت شهرک های صنعتی بوشهر در نمایشگاه بین المللی غذا و مهمان‌نوازی استانبول از تاریخ 7 الی 10 فروردین ماه حضور می یابند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی بوشهر: مهندس مهدی صفوی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های استانبول ترکیه  با حضور شرکت های از کشورهای آمریکا،آلمان،بلغارستان،امارات،مراکش،عراق،لبنان،مصر،رومانی،روسیه،عربستان،تونس، سوریه و یونان برگزار می گردد.

وی افزود: در این نمایشگاه که شرکت های فعال در زمینه مواد غذایی  و آشامیدنی،اسانس ها و افزودنیهای مجاز خوراکی، تجهیزات آشپزی،و هتلداری  حضور دارند شرکت هایی چون kraft foods، carpex، ulker eksper، unipro برای حضور اعلام آمادگی کرده اند.

وی هدف از حضور فعالین خرمای استان را معرفی خرمای بوشهر در بازار جهانی و دستیابی به بازار های جدید در ترکیه به عنوان دروازه ورود این محصول به اروپا ذکر کرد و  آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوریهای ارائه شده و رقابت با شرکت‌های دیگر نقاط جهان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

صفوی خاطرنشان ساخت: شرکت شهرک های صنعتی بوشهر 50 درصد از هزینه های ایاب و ذهاب مدیران واحد های صنعتی شرکت کننده در تور را از محل اعتبارات ملی خوشه های کسب و کار استان که به تایید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رسیده است پرداخت می‌کند.

این مقام مسئول افزود: حضور واحدهای خوشه صنعتی خرمای استان در نمایشگاه استانبول ترکیه با محوریت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر  و با همکاری دستگاه های اقتصادی صنعتی استان انجام می‌گیرد.

Leave A Reply