استقرار فعالان درودگری درشهرک صنعتی ثامن الائمه(ع)

0

گروه خبر: واگذاری زمین های فاز دوم شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) (قنوات) به میزان 60 هکتار آغاز شد.

واگذاری زمین های فاز دوم شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) (قنوات) به میزان 60 هکتار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛ روح الله ابراهیمی با اعلام این خبراظهارداشت: این شرکت با توجه به استقبال مناسب فعالان صنعت درودگری استان از شهرک صنعتی قنوات در کمتر از یکسال فاز دوم این شهرک را به مرحله بهره برداری برساند.

وی با بیان اینکه فاز دوم شهرک صنعتی قنوات دارای 60 هکتار وسعت می باشد افزود: از این مقدار 40 هکتار آن قابلیت استقرار واحدهای صنعتی را دارد و مابقی مربوط به فضای سبزو فضاهای عمومی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم در خصوص فعالیت های عمرانی صورت گرفته دراین فاز توضیح داد: در پروژه آماده سازی فاز دوم این شهرک صنعتی 150 هزار متر مکعب عملیات خاکی، 27 هزار متر مکعب زیرسازی و روسازی، 7 کیلومتر جدولگذاری، 7 کیلومتر شبکه توزیع آب و 7 کیلومتر شبکه برق 20 کیلووات عملیات صورت گرفته و در برخی موارد نیز در مرحله پایانی می باشد.

وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را بالغ بر  32 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: براساس اعلام نیازهای صورت گرفته و استقبال فعالان صنعتی درودگری قم امیدواریم در کوتاه ترین زمان شاهد استقرار میانگین یکصدو پنچاه واحد صنعتی در فاز دوم این شهرک باشیم.  

Leave A Reply