رونمایی از برند مشترک برای خوشه مبلمان

0

گروه خبر: همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی مبل استان قم، از برند صمیم به عنوان اولین برند مشترک صنعت مبل کشور، رونمایی شد.

به گزارش خوشه های کسب و کار، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم اعلام کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی مبل استان قم، از برند صمیم به عنوان اولین برند مشترک صنعت مبل کشور، رونمایی شد. رونمایی از برند مشترک برای خوشه مبلمان

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی قم، روح اله ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: ایجاد شبکه های بازار و تعریف فعالیتهای گروهی یکی از راهکارهای توسعه بازار خوشه های کسب و کار می باشد و دفتر توسعه خوشه مبلمان استان قم در این راستا، اقدام به ایجاد شبکه نرم بازار تحت برند مشترک صمیم نموده است.

ابراهیمی با اشاره به مزایای ایجاد برند مشترک افزود: برندسازی مشارکتی، موجب هم افزایی توان رقابتی واحدهای تولیدی کوچک و تکمیل سبد کالایی آن ها می شود که تأثیر به سزایی در کمک به توسعه بازار آنها دارد. ابراهیمی در پایان اظهار داشت: برند صمیم مجموعه ای از پنج تولید کننده به نام و با تجربه استان در صنعت مبلمان است که حضور در نمایشگاه مبل قم اولین تجربه جدی و عملی آنها می باشد.

Leave A Reply