نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی

0

هارمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان برگزار می شودبرپایی چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان از برپایی چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان  با حضور هیاتهای عراقی خبر داد و گفت: این نمایشگاه 17 الی 20 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز دایر می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات درون استانی و توسعه صادرات به کشور عراق در اهواز برپا میشود.

وی اظهار داشت: همزمان با افتتاح چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان، همایش یکروزه اقتصادی استانهای میسان و بصره عراق به همت استانداری در اهواز برگزار می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع برپا می شود از واحدهای صنعتی استان خواست تا توانمندی های خود را به به معرض نمایش گذاشته و از این فرصت استفاده نمایند.

محمدیان از متقاضیان شرکت در این نمایشگاه خواست به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 5-4443003-0611 تماس برقرار نمایند.

Leave A Reply