قطب صنایع فرآوری سنگ و سنگبری ها

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی خرمبید در جلسه  مشترک با فرماندار و صنعتگران فعال مستقر در شهرک صنعتی خرمبید، با اشاره به ظرفیت های خرمبید در بخش معادن سنگ  و صنایع فراروی سنگ گفت: شهرک صنعتی خرمبید بستر مناسبی را برای استقرار صنایع مرتبط با فرآوری سنگ و سنگبری ها ایجاد کرده و یکی از مهمترین قطب های صنایع فراوری سنگ کشور محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، علی صداقت پور افزود: فعالیت خوشه صنعتی سنگ شمال با محوریت صنایع سنگ خرمبید نیز بستر مناسبی برای رشد و ارتقای واحدهای مرتبط با فراوری سنگ ایجاد کرده و این خوشه صنعتی با دستیابی به اهداف مورد نظر نظیر ارتقای بازار و افزاش کمی و کیفی محصولات فراوری شده و نیز ارتقای تکنولوژی واحدهای فراوری سنگ، بعنوان یکی از اولین خوشه های صنعتی توسعه یافته کشور اعلام شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در ادامه بر تکمیل زیرساختها در فاز توسعه شهرک صنعتی سنگ خرمبید تاکید کرد و گفت: در این زمینه اجرای طرحهای عمرانی با هدف تکمیل زیرساختها درحال انجام است .

وی افزود: فاز توسعه این شهرک به مسافت 49 هکتار درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: از تمام ظرفیت های قانونی برای حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی خرمبید افزود این شهرک صنعتی با مساحت 148 هکتار دارای امکانات زیربنایی شامل آب وگاز و برق و تلفن است و هم اکنون در ان حدود 210 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.

وی با بیان اینکه 105 واحد بهره برداری فعال نیز در این شهرک صنعتی در مرحله فعالیت است گفت : این شهرک صنعتی یکی از مهمترین قطب های تامین سنگ تزئینی و نمای کشور محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود : طرح تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرک صنعتی نیز در مرحله ساخت وساز است.

وی همچنین در این جلسه بر پیگیری به منظور تحویل اسناد ثبتی واحدهای مستقر در این شهرک صنعتی تاکید کرد.

در این جلسه فرماندار خرمبید و برخی از صنعتگران به بیان دیدگاههای خود درخصوص رفع موانع تولید این شهرک صنعتی پرداخ

Leave A Reply