گواهینماه iso2200 و نشان حلال برای خرمای بوشهر

0

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: در راستای تحقق استاندارد سازی و ارائه خدمات، با کیفیت بالا 4واحد صنعتی فرآوری وبسته بندی خرما در قالب گروه توسعه خوشه صنعتی خرمای استان با حمایت شرکت شهرک های صنعتی بوشهر موفق به دریافت گواهینامه ISO2200 از MIC انگلستان و نشان حلال از موسسه حلال جهانی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر، مهدی صفوی افزود: واحد های صنعتی بزرگ فرآوری و بسته بندی خرمای بوشهر در قالب گروه توسعه خوشه صنعتی خرمای استان با حمایت شرکت شهرک های صنعتی بوشهر از محل اعتبارات ملی خوشه های کسب و کار موفق به دریافت این نشان ها شدند.

این مقام مسئول هدف از دریافت نشان حلال را یک قدم مثبت در جهت ارج نهادن به حقوق مشتریان و حفظ سلامت آنان و اعتبار بخشی به محصولات گروه در بازار جهانی و دستیابی به سهم بیشتر در کشورهای مسلمان به عنوان یکی از بازارهای بزرگ این محصول و رقابت با شرکت های دیگر نقاط جهان عنوان کرد.

وی افزود: طی یک برنامه2 روزه ممیزی از بخش های مختلف این مجموعه ها و سنجش تعالی سازمانی و توانمندیهای شرکت های عضو گروه ،در جلسه اختتامیه این ممیزی اعلام شد که گروه توسعه خوشه صنعتی خرمای بوشهر به دلیل وجود نقاط قوت قابل توجه سازمانی موفق به دریافت گواهینامه ایزو 22000 در خط تولید محصولات خود و همچنین نشان حلال شد.

صفوی در مراسم اختتامیه این ممیزی، ضمن قدردانی از زحمات تیم ممیزی، حرکت این گروه صنعتی را در مسیر تعالی بسیار مثبت ارزیابی نمود و گفت: تولید محصولات سلامت محور، توجه به محیط زیست و رضایت مشتری از مهمترین مؤلفه های یک گروه موفق است و ابراز امیدواری نمود توصیه های تیم ممیزی و ارزیابی، راهگشای موفقیتهای بیش از پیش باشد.

 

Leave A Reply