تور صنعتگران حوزه موادغذایی و بسته بندی استان لرستان به اصفهان

0

شماری  از صنعتگران  فعال حوزه مواد  غذایی و بسته بندی شهرکهای صنعتی استان لرستان به تور صنعتی – نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان  اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان: در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی به ارائه آخرین توانمندی های خود در بخش صنایع غذایی پرداختند.

معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی استان اصفهان افزود: شرکت کنندگان در این تور صنعتی علاوه بر بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی صنایع غذایی کشور و خاورمیانه محسوب میشود در نشست های تخصصی در حاشیه نمایشگاه نیز شرکت کرده وبا فعالان صنایع غذایی کشورمان ونیز  بازرگانان و سرمایه داران کشورهای خارجی مذاکره کردند .

وی افزود: در این نشست های تخصصی در خصوص بهره گیری از فناوری های روز دنیا در صنایع غذایی- آخرین روشهای بسته بندی بحث و تبادل نظر  شد.

حاجی پور همچنین به بازدید صنعتگران استان لرستان از شهرک صنعتی جی  اشاره کرد و گفت: در این بازدید شرکت کنندگان از واحد تولید دستگاه های بسته بندی مسائلی بازدید و با نحوه تولید، بسته بندی و صادرات محصولات آشنا و در خصوص مباحث تولیدی و اقتصادی به تبادل نظر پرداخته اند.

Leave A Reply