بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از فن بازار اراک

0

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برنامه بازدید از مراکز علمی و فناوری اراک از ساختمان فن بازار اراک بازدید به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی،  هیئتی متشکل از معاونان و مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ریاست دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان و با همراهی استاندار استان مرکزی از ساختمان فن بازار بازدید کردند.

ایجاد فن بازارهای منطقه‌ای سبب برطرف شدن مهمترین نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی به زنجیره تامین فناوری‌های نوین در کشور می‌شود.

بدنبال انتخاب فن بازار استان مرکزی بعنوان برترین فن بازار منطقه ای سطح کشور در دوازدهمین اجلاس پارک فن آوری پردیس معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ضمن بازدید از محل این فن بازار از نزدیک با برخی از فعالیتهای در حوزه تقاضا وعرضه فن آوری آشنا شدند .

وی بر استفاده بیشتر فن بازارهای منطقه ای از ابزارهای حمایتی پارک فن آوری پردیس تاکید نمودند وافزودند فن بازارها کلید توسعه اقتصاد دانش بنیان هستند .

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت:آیین نامه جدید خرید تجهیزات علمی مخترعان و کارآفرینان درمرحله پایانی است و با ابلاغ آن ، فرهیختگان و کارآفرینان می توانند از مزایای مطلوبی بهره مند شوند.

در بخش دیگری از این سفر، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و هیئت همراه، با حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان مرکزی دیدار و گفت وگو کردند.

Leave A Reply