اعزام 143 واحد تولیدی و صنعتی به نمایشگاههای داخلی

0

مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران از اعزام 143 واحد تولیدی و صنعتی به 11 نمایشگاه داخلی خبر داد .

به گزارش خوشه های کسب وکاربه نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی گفت : صنایع کوچک که در شهرکها و نواحی صنعتی استان فعالیت دارند دارای مزیتهای فراوان می باشند که مهمترین آن را میتوان به مدت زمان اجرای طرح و سرمایه گذاری اشاره کرد .

مدیرعـامل شـرکت شهرکهـای صنعتی مازندران افـزود : بازاریابی ، ارائـه محصولات ، قـدرت رقابت پذیری ، آشنایی با آخرین دستآوردهای مرتبط با تولید و صنعت ، از مهمترین دلایل حضور در نمایشگاه است .

سید مصطفی موسوی بیان داشت : نمایشگاه موجب توسعه حجم مبادلات ، همکاریهای اقتصادی ، افزایش تولید ، تبادل اطلاعات و دانش فنی می شوند که تولید کنندگان و صنعتگران را با استانداردهای جهانی آشنا می کند .

وی اظهار داشت : در واقع ، مشارکت و حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه ، موجب افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد .

موسوی تصریح کرد : در شش ماهه نخست سالجاری 143 واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان به 11 نمایشگاه داخلی که در زمینه های صنایع غذایی ، سلولزی ، برق و الکترونیک و صنایع ساختمانی برگزار گردید ، اعزام شده اند .

وی خاطرنشان کرد : واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک ، علاوه بر تأمین نیازهای داخلی میتوانند با بکارگیری از ظرفیتهای فیزیکی و انسانی ، بخش تولید را متحول کرده و به افزایش ظرفیت تولید برسانند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران یادآور شد : شناسایی صنعتگران و تولید کنندگان در میزان توان تولید و کیفیت عرضه کالا ، موجب رشد و توسعه صادرات خواهد شد .

 

Leave A Reply