پذیرش ریسک اعتباری تسهیلات صنایع کوچک صندوق مهر امام رضا (ع) توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک

0

علی تعقلی مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خوشه های کسب و کار و به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ، این تفاهم نامه که به امضا مدیران عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و صندوق مهر امام رضا (ع) رسید؛ در راستای حمایت از تولید، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و نیز به منظور دسترسی کارافرینان به منابع مالی منعقد گردید.

در ابتدای جلسه اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) ضمن معرفی خدمات آن نهاد، ابراز امیدواری کرد با آغاز همکاری فی مابین دو صندوق، موجبات رشد و توسعه بخشی از صنایع کوچک فراهم خواهد گردید.

در ادامه علی تعقلی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه با صندوق مهر امام رضا(ع) ضمن معرفی جایگاه صندوق های ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به تشریح خدمات پرداخت .

 

وی با بیان اینکه بخش عمده واحدهای صنایع کوچک مشکل نقدینگی دارند، توجه بیش از پیش نهادهای دولتی از جمله صندوق ضمانت را در حل مشکلات این واحدها ضروری دانست و اعلام داشت صندوق ضمانت آمادگی تضمین تسهیلات ارایه شده از سوی صندوق مهر امام رضا به صنایع کوچک را تا 70% اصل و سود تسهیلات اعطایی ( 85% در مناطق کمتر توسعه یافته) را دارد.اتخاذ این تصمیم  می تواند موجبات تسهیل دریافت اعتبار از صندوق مهر امام رضا (ع) را فراهم آورد.

در پایان هر دو طرف با تاکید بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تولیدکنندگان در راستای حمایت حداکثری از صنایع کوچک نسبت به امضاء تفاهم نامه اقدام کردند.

Leave A Reply