انتخاب مدیر عامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم

0

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم  با حضور معاون عمران ومحیط زیست سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران برگزار شد.

متن حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به طیبی‌نژاد بدین شرح است:

بنا به پیشنهاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به موجب این حکم به عنوان “رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم” منصوب می‌گردید.

انتظار دارم با رعایت اصول قانون مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف، اقدام نمایید.

توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بود.

به گزارش خوشه های کسب و کار،  علینقی قدس در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان قم در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، افزود: 92 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک تشکیل می دهند و  در این راستا 40 درصد اشتغال نیز متعلق به صنایع کوچک می باشد.

امیر طیبی مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی، از فعالان بخش صنعت بوده است.

وی درادامه تکمیل زیرساخت های شهرکهای صنعتی کشور را که در فاز عملیاتی قرار دارند را از اولویت های این سازمان برشمرد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی، شرکتی خدمات گیرنده است، خاطر نشان کرد: برای تامین زیرساختها نیازمند همیاری و کمک سایر دستگاه ها هستیم تا از این خدمات صنعتگران بتوانند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با مقررات و قانون به جلو می رود، خواستار رعایت تمام قوانین مرتبط با شهرکهای صنعتی شد و تصریح کرد: هدف ما کمک به صنعتگران در چارچوب قانون است.

وی با بیان اینکه 943 شهرک ناحیه صنعتی مصوب در کشور داریم، خاطر نشان کرد: 733 شهرک دارای زیرساخت در حال واگذاری می باشند که تاکنون در این شهرکها 34 هزار واحد صنعتی با اشتغالزایی برای 650 هزار نفر راه اندازی شده اند.

قدس اظهار کرد: مساحت این شهرکها 130 هزار هکتار است که تاکنون 105 هزار هکتار آن دارای سند شده اند و از این مقدار نیز 58 هزار هکتار دارای سند تفکیکی می باشند و تلاش می کنیم که سالانه 14 هزار هکتار آنان دارای سند شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون شش هزار و 800 هکتار فضای سبز در این شهرکها ایجاد شده است، خاطر نشان کرد که 10 هزار و 800 کیلومتر نیز آبیاری قطره ای در آنان انجام شده است.

وی درادامه از مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان قم خواست تا در اولویت نخست واحدهای صنعتی فعال را به حداکثر توان ظرفیتیشان برساند و در اولویت دوم واحدهای تعطیل شده دوباره راه اندازی شوند و در مراحل بعدی به طرح های نیمه کاره توجه شود.

وی از “شهرک الغدیر” قم به عنوان بزرگترین شهرک این استان با دو هزار هکتار مساحت نام برد و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ویژگی های آن از جمله قرار داشتن در شعاع 120 کیلومتری تهران به زودی واگذاری و بهره برداری آن انجام شود که این امر نیازمند تبلیغات و اطلاع رسانی در این زمینه می باشد.

قدس با تقدیر از خدمات مدیرعامل قبلی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم و با بیان اینکه پیشنهادهایی نیز به وی شده است، تاکید کرد که به طور حتم این سازمان از تجربه و توانمندی نیروهایی که برایِ تربیتِ آنها هزینه کرده است، استفاده می کند.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت درقم نیازمند مدیریت جدید و حرکت رو به جلو است، اظهار کرد: مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز مدیری است که هم تجربه در بخش دولتی و هم بخش خصوصی را دارد که امیدوار هستیم با تلفیق این دو بتواند در راستای اعتلا و پیشرفت این استان گام های موثری را بردارد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ‘محمد صادق صالحی منش’ استاندار قم و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی و صنعتی استان برگزار شد، از خدمات ‘روح الله ابراهیمی’ تقدیر و ‘امیر هوشنگ طیبی نژاد’ به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

Leave A Reply