بازدید ذینفعان خوشه مبلمان از شرکت بهسازی صنایع چوب ایران

0

روز یکشنبه 2 آذر اعضای هیئت مدیره اتحادیه درودگران استان قم به همراه تعدادی از دانشجویان رشته مبلمان دانشگاه علمی کاربردی شرکت شهرکهای صنعتی استان از شهرک بهسازی صنایع چوبی ایران به عنوان یکی از شهرکهای خصوصی و تخصصی صنعت چوب کشور بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خوشه های کسب و کار  ، مهندس طيبي نژاد رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قم در این رابطه اظهار داشت: هدف از برگزاری این تور صنعتی آشنایی اعضا با شهرک های تخصصی صنعت چوب کشور و مزایای حضور در شهرکهای صنعتی بود.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان افزود: در این بازدید که با هماهنگی دفتر توسعه خوشه مبل قم و همراهی اتحادیه صورت گرفت، حضار از کارخانه صنایع چوبی ایران تولید کننده درب های تمام چوب و پارکت بازدید کرده و با فرایند تولید مکانیزه درب­های تمام چوب و نیز پارکت آشنا شدند. همچنین بازدید از کارخانه گروه تولیدی اروند، تولید کننده صندلی های اداری و نیز یک کارخانه تولیدی مبلمان راحتی از دیگر برنامه های این تور بود.

 

 

مهندس طیبی نژاد خاطر نشان ساخت: در پایان این بازدید، شرکت کنندگان طی جلسه ای با مالک شهرک در خصوص کیفیت و چگونگی ایجاد شهرک و ویژگی های آن صحبت کردند و ایشان در این گفتگو ضمن اشاره به مزایای استقرار واحدها در شهرک­های صنعتی به بیان تجربیات خود طی سال­ها فعالیت در صنعت چوب پرداخت.

 

Leave A Reply