صنعتگران بوشهری در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی

0

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: هفت واحد صنعتی در قالب تور صنعتی استان با حمایت شرکت شهرک های صنعتی بوشهر در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی بوشهر، مهدی صفوی افزود: بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در خاور میانه  از تاریخ 26 تا 29 آبان ماه با حضور  بیش از 2 هزار و 747 غرفه دار از 58 کشور و  74هزار و 385 شرکت کننده از 124 کشور با148 برنامه آموزشی رایگان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شدکه علاوه بر مدیران واحد های صنعتی استان بوشهر، هیئت هایی نیز از سایر استان های کشور در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی افزود: به گفته کارشناسان، نمایشگاه امسال موفق ترین نمایشگاه The Big5 با بیشترین آمار بازدیدکننده، غرفه دار، سمینار، کنفرانس و قراردادهای تجاری بوده است همچنین سومین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان هم که همزمان با این نمایشگاه برگزار شد آمار مشابهی را نشان داده است.

صفوی خاطرنشان کرد: طبق مشاهدات و گفته های تیم اجرایی  و مدیران واحد های صنعتی  حاضر در نمایشگاه، غرفه داران و شرکت کنندگان ایرانی همانند سایر کشورها از این رویداد بین المللی ابراز رضایت داشتند و در حین برگزاری نمایشگاه مذاکراتی با تجار وبازرگانان کشور های مختلف انجام شد.

 وی اظهار داشت: در این دوره 9 شرکت ایرانی در فضایی به متراژ 129 متر مربع در قالب  پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در زمینه لوله و پروفیل، پلی استایرن ساختمانی، ورقهای ژئوستیگی، لوله و اتصالات و سرمایشی گرمایشی و شرکت های سیمانی از استان های مختلف کشور مشارکت داشتند.

این مقام مسئول هدف از حضور مدیران واحد های صنعتی در این تور را آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری های ارائه شده و رقابت با سایر شرکت ها در نقاط مختلف دنیا عنوان کرد.

شایان ذکر است ، شرکت شهرک های صنعتی بوشهر علاوه بر گردآوری این هیئت، بخشی از هزینه های تور را جهت حمایت از واحد های صنعتی، پرداخت کرد.

Leave A Reply