شهرکهای صنعتی تنها مرجع و امید حل مشکل اشتغال است.

0

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرکهای صنعتی تنها مرجع و امید حل مشکل اشتغال در استان مازندران است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید رمضان شجاعی در جمع صنعتگران و تولید کنندگان شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری اظهار داشت: باید بستر را برای فعالیت بخش تولید و صنعت فراهم کنیم و تنها راه برون رفت از بیکاری این است که تولید تقویت شود که در نتیجه موجب ایجاد انگیزه و افزایش حجم محصولات داخلی خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: بانکها باید از بخش تولید حمایت کنند ولی درحال حاضر بانکها اصولاً کار بانکداری نمی کنند.

شجاعی بیان داشت: سرمایه در گردش و نقدینگی واحدهای تولیدی از ضروریات بخش تولید و صنعت است و بانکها باید برای رفع این مشکل ، همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه حمایت از بخش صنعت و تولید و مساعدت و همکاری با صنعتگران موجب پیشرفت کشور خواهد شد تصریح کرد: صنعتگران و تولید کنندگان در خط مقدم جبهه تولید و اشتغال قرار دارند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تولیـد و اشتغال از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است، گفت : سرمایه گذاری مناسب برای رونق بخش تولید و صنعت و ایجاد فرصتهای شغلی باید انجام پذیرد که این یکی از کلیدی ترین موضوعات در بحث رونق و توسعه اقتصادی کشور است که موجب شکوفایی صنعت و تولید خواهد شد .

سید رمضان شجاعی، فعالیت شهرکهای صنعتی در استان مازندران را تنها مرجع و امید اشتغال و رفع بیکاری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیتها و قابلیتهای شهرکهای صنعتی میتواند علاوه بر قطع وابستگی به تولیدات خارجی ، نگرانیهای مربوط به اشتغال را نیز برطرف نماید .

وی یادآور شد: باید با برگزاری جلسات مستمر و حضور نمایندگان بانکهای عامل و دستگاههای خدمات رسان ، مشکلات موجود مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد تا انشاءاله نسبت به حل این مشکلات تصمیمات لازم صورت گیرد.

Leave A Reply