اجرای طرح عارضه یابی واحدهای صنعتی و اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی کوچک

0

به گزارش خوشه های کسب و کار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی قم ،طیبی نژاد، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای بسته حمایتی دولت تدبیر و امید از صنایع و واحدهای تولیدی و خروج غیر تورمی از رکود،  مشکلات واحدهای صنعتی شناسایی و جهت اعطای تسهیلات مالی به بانک صنعت و معدن معرفی می گردند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات یارانه ای به صنایع کوچک با تفاهم و همکاری سازمان صنایع کوچک،  صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و بانک صنعت و معدن با نرخ سود 16 درصد پرداخت می گردد.

وی همچنین روان سازی اخذ تسهیلات توسط صنعتگران،‌ جلوگیری از عدم اثربخشی و هزینه کرد اعتبار با توجه به عملکرد صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و نیز جذب حداکثری و آسان منابع مالی یارانه ای را از فواید این طرح نام برد.

طیبی نژاد،‌ ویژگی متمایز این طرح را شناسایی عارضه در صنایع و اعطای یارانه برای حل آن عارضه و به تبع‌ آن افزایش تولید معرفی کرد و گفت: این طرح با هدایت شرکت شهرک های صنعتی  بطور هدفمند صورت گرفته و جهت روان سازی اخذ تسهیلات،‌ 70 الی 85 درصد اصل و سود تسهیلات توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری تضمین،‌ و مابقی به صورت سفته از متقاضی اخذ می شود.

Leave A Reply