تشکیل شورای بازرگانی برای صادرات کالاهای ایرانی به برزیل

0

به گزارش خوشه های کسب و کار به نقل از ایرنا,سیدفخرالدین عامریان با اشاره به صدور مجوز تاسیس شورای مشترک بازرگانی ایران و برزیل، گفت: هدف از تشکیل چنین نهادی باز شدن فضایی جدید برای صدور کالاها و خدمات شرکت های ایرانی و افزایش صادرات غیرنفتی به بازارهای هدف است.

وی با بیان اینکه برزیل به طور متوسط سالانه 2 میلیارد دلار کالا به کشورمان صادر می کند، تصریح کرد: شورای مشترک بازرگانی ایران و برزیل که پس از مدتی به اتاق بازرگانی دو کشور تبدیل می شود به ارتقای سطح صادرات ایران و ایجاد توازن تجاری با برزیل، کمک شایسته ای خواهد کرد.

عامریان به تجربه شرکت های ایرانی در برزیل اشاره کرد و گفت: بازار برزیل، پتانسیل بالایی برای جذب کالاها و خدمات ایران دارد.

یادآور می شود، اتاق بازرگانی برزیل – ایران در تابستان سال جاری در شهر سائوپائولو برزیل تاسیس شد و از روز گذشته نیز شورای مشترک بازرگانی ایران – برزیل با صدور مجوز تاسیس از سوی هیات رییسه اتاق ایران، فراخوان عضویت داده است.

فعالان و علاقمندان به توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور که دارای کارت بازرگانی معتبر و فعالیت تجاری با کشور مربوطه هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتاق بازرگانی ایران مراجعه کنند.

Leave A Reply