برگزاری گردهمايي سراسري مسئولان روابط عمومي هاي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران

0

دكتر سید محمدعلی سیدابریشمی در گردهمايي سراسري مسئولان روابط عمومي هاي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، رسالت اصلي سازمان  و شركتهاي تابعه را خدمت به صنعت عنوان كرد و گفت: مساله اشتغال ،بيكاري و ركود مشكلاتي براي توليد ايجاد كرده است اما با توجه به اقدامات انجام شده در حال خروج از ركود هستيم.

به گزارش خوشه های کسب و کار، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از ايجاد تحرك و رونق در صنايع بزرگ كشور خبرداد وگفت: هنوز تحرک و خروج از رکود به طور کامل به مجموعه صنایع کوچک و بخش خصوصی نرسیده است.    

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه خروج از رکود و تحرک تولید در مجموعه های صنعتی که مدیریت دولتی دارند بیشتر مشهود است ، اظهار داشت: در مجموع، در بخشهایی از صنعت کشور رونق حاصل شده است اما اين تحرك هنوز به صنايع كوچك كه با سرمايه  كمتري در مقايسه با صنايع بزرگ ايجادشده اند ، نرسيده است.

دكتر سیدابریشمی ادامه داد: به طور مثال در 9 ماه گذشته تولید خودرو دو برابر افزایش یافته است و تولیدات فولاد و صنعت پتروشیمی کشور نیز روند افزایشی را نشان می دهد.

وی دربخش ديگري از سخنانش ضمن اشاره به  نقش روابط عمومی ها در انتقال و انعکاس اطلاعات و آمار صحیح ، جمع آوری بازخورد فعالیتها را وظیفه روابط عمومی شرکتهای شهرکهاي صنعتی در استانها برشمرد و گفت: روابط عمومی ها نباید به دنبال آمارسازی و ارایه اطلاعات ناصحیح باشند .

وی  با تاكيد براينكه فعاليت مسوولان روابط عمومی های شرکت شهرکهای صنعتی استانهای کشور نباید فقط به رسانه ها و مطبوعات ختم شود، افزود: سرعت انتقال اطلاعات در دنیای امروز فراتر از این هاست.

وی با تاکید بر بهبود شرایط و نحوه ارایه اطلاعات و آمار در تارنمای اینترنتی این شرکت به صورت فارسی و انگلیسی، اظهار داشت: تمام اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران باید در این پایگاه های اینترنتی به طور صحیح و کاربردی ارایه شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و سازمان شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه روابط عمومی یک واحد زنده در روند اجرایی است که لحظه های کاری در آن اهمیت دارد، افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز روابط عمومی ها، با ارایه آموزشهای لازم، از میان نیروهای موجود در این شرکتها انجام شود.

در گردهمايي سراسري  مسئولان روابط عمومی های سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران  كه با حضور معاون وزير صنعت ،معدن و تجارت و معاونان و مديران سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي و همچنين مسئولان استاني برگزار شد ، ضمن تشريح دغدغه هاي  اين بخش كارگاره آموزشي با محوريت ارتباط با رسانه و تحليل افكار عمومي برگزار شد.

Leave A Reply