معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: باید برای ارتقای قدرت جذب اقتصاد ایران، موانع پیش رو را برطرف کرد.

0

معاون کارآفرینی و توسعه اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی گفت: این استان قابلیتها و پتانسلیهای فراوانی دارد که استفاده صحیح از این ویژگیها توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی را موجب می شود.

به گزارش خوشه های کسب و کار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ؛ حسن طایی به استفاده از امتیازت مناطق محروم اشاره کرد و گفت: استفاده از این امتیازات در کنار پتانسلیهای بالقوه استانی ، شکوفایی اقتصاد و صنعت را دربر دارد.

وی تاکید کرد: باید برای ارتقای قدرت جذب اقتصاد ایران، موانع پیش رو را برطرف کرد.

طایی پایین بودن بهره وری را از دیگر موانع توسعه اقتصادی کشور دانست و افزود: برای ارتقای بهره وری در کشور نیاز به افزایش دانش الکترونیکی حوزه مدیریت، بخصوص در حوزه آی سی تی داریم.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: با وجود قابلیت های بالقوه ایران برای ارتقای بهره وری و شاخص های اقتصادی، از این قابلیت ها در کشور استفاده درستی نشده است.

طایی افزود: اگر از این قابلیت ها به درستی استفاده شود و قدرت جذب اقتصاد ما ارتقا یابد بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برطرف می شود.

معاون وزیر تعاون گفت: باید مشکلاتی که در این استان در مدت پنج سال قبل تاکنون ایجاد شده که باعث ارتقای نرخ بیکاری شده مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسبی برای رفع آن ارایه شود.

طایی هدف از سفرهای استانی خود را بررسی مشکلات و موانع اشتغال و رسیدن به راهکار مناسبی برای برطرف کردن این موانع عنوان کرد.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از شهرکهای صنعتی بیدک و شیروان و واحدهای صنعتی مستقر در آن و نمایشگاه دائمی محصولات ساختمان فناوری و کسب و کار بیدک بازدید کرد و  در نشست مشترک با واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شیروان  مشکلات موجود و راهکارهای آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Leave A Reply