برگزاري نشست فناوري بصورت ويدئو كنفرانس همزمان در 5 فن بازار كشور

0

نشست معرفي فناوري رباتهاي عملياتي صنايع نفت، گاز و پتروشيمي از طريق ويدئو كنفرانس همزمان در 5 فن بازار منطقه اي كشور با موضوع روباتهای پیشرفته در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با محوریت فن بازار منطقه ای استان مرکزی و پشتیبانی نرم افزاری فن بازار منطقه ای اصفهان برگزار گردید. صنعتگران و مخاطبان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و آب و فاضلاب استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، فارس و مرکزی در فن بازارهاي منطقه اي اين استانها مخاطب اين نشست بودند.

 مهندس وحدت مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان ضمن قدرداني از اين حركت صورت گرفته در بستر مجازي و ضرورت تداوم آن با اشاره به خوشه هاي نفت،‌گاز و پتروشيمي در استانهاي خوزستان و مركزي بر استفاده از فناوري عرضه شده در جهت رفع مشكلات خوشه هاي دو استان تأكيد كرد. وي همچنين افزود در هر فن بازار منطقه اي كه قدمي در جهت توسعه فناوري خوشه هاي كسب و كار برداشته شود، سازمان حمايت مي‌كند.

علي اكبريان دبير شبكه فن بازار ملي ايران نيز در محل پارك فناوري پرديس بر تداوم برگزاري اين نشست ها تأكيد كرد.

در اين نشست رباتهای پیشرفته عملياتي در حوزه صنايع نفت، گاز و پتروشيمي معرفی گردید و مخاطبين در استانهاي مختلف سؤالات و نظرات خود در خصوص اين فناوري مطرح نمودند.

 

گفتني است سازمان با همكاري پارك فناوري پرديس تاكنون 10 فن بازار منطقه اي در استانهاي آذربايجان شرقي، اصفهان، خراسان رضوي،خوزستان،سمنان، فارس، كرمان، مركزي، هرمزگان و همدان راه اندازي كرده است. استفاده از ظرفيت شركتهاي دانش بنيان، رفع مشكلات تكنولوژيكي صنايع كوچك و نفوذ فناوري هاي جديد در اين صنايع از جمله اهداف راه اندازي فن بازارهاي منطقه اي است.

Leave A Reply