افتتاح تنها شهرک تخصصی فرش کشور درخراسان شمالی

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی گفت: تنها شهرک تخصصی فرش کشور در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شده و آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی؛محمدعلی یوسفی افزود: این شهرک تخصصی به صورت کارگاهی طراحی شده است و قابلیت سطح اشغال 100 درصدی را برای سرمایه گذاران دارد که این امر در دیگر شهرکهای صنعتی استان امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: متقاضیان سرمایه گذاری در کلیه بخشهای مرتبط با دستبافته ها می توانند در این شهرک صنعتی سرمایه گذاری کرده و کلیه زمین خریداری شده را به ساخت بنای کارگاه خود اختصاص دهند که این امر موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز و کاهش متراژ واگذاری مورد نیاز به واحدهای صنعتی می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت :این شهرک صنعتی مشمول تخفیفات مقام عالی وزارت شامل 5 درصد تخفیف در مبلغ حقوق انتفاع و 6 ماه تنفس نیز است.

محمدعلی یوسفی افزود: این شهرک به صورت تخصصی برای ایجاد کارگاههای فرش وکلیه صنایع وابسته به آن طراحی شدده که قابلیت استقرار نمایشگاههای فرش ، صنایع دستی و موزه فرش را نیز دارد.

وی ادامه داد: همچنین سایر صنایع همگن نیز از قبیل صنایع مبل ، پرده ، مصنوعات چوبی نیز می توانند در این شهرک تخصصی مستقر شون

Leave A Reply