وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از ايجاد سايت خوشه هاي كسب و كار تقدير كرد

0

جشنواره امتنان از استعدادهای درخشان در سي و ششمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته کارگری و کارفرمایی استان قم و با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهر قم برگزار شد.

به گزارش خوشه هاي كسب و كار، در اين جشنواره استعدادهاي درخشان نيروي كار در بخش هاي كارگران، گروههاي كار،‌ واحدهاي توليدي نمونه و تلاشگر برتر معرفي شدند.

آقاي بازوند، مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي قم با بيان برخي از شاخصهاي انتخاب افراد شايسته تقدير توسط كميته كارگري، كارفرمايي و تعاوني از جمله نوآوري، ابتكار، خلاقيت و ارتقاء بهره وري و خدمات در محيط كار را برشمرده و عنوان كرد: استعدادهاي درخشان نيروي كار از چهار بخش مختلف انتخاب شده اند كه در قسمت گروه كار نمونه بخش خدمات، گروه كار نمونه شركت شهرك هاي صنعتي استان قم به سبب ايده ايجاد تنها سايت كشوري خوشه‌هاي كسب و كار و فراهم كردن بستر مديريت دانش خوشه هاي كسب و كار و تاليف كتاب در اين زمينه تجليل شد.

   شايان ذكر است در پايان اين جشنواره لوح تقدير نفرات برتر توسط آقاي ربيعي، وزير محترم تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي و حجت الاسلام و المسلمين دكتر صالحي منش، استاندار محترم قم و جمعي از مسئولين دولتي و خصوصي اهدا گرديد.

Leave A Reply