اعزام صنعتگران فارس به تور صنعتی نمایشگاهی برون مرزی مواد عذایی گلفود دبی

0

 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، سید هاشم موسوی افزود: این تور صنعتی  نمایشگاهی 4  روزه با حمایت مالی  25 درصدی شرکت شهرکهای صنعتی برگزار و شرکت کنندگان از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی دبی که از بزرگترین نمایشگاههای تخصصی صنایع غذایی در منطقه است ، بازدید کردند.

معاون صنایع کوچک  شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: حضور  در این نمایشگاه بستر مناسبی برای رایزنی های اقتصادی و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های موجود در صنایع  فراهم شد

وی با بیان اینکه برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی از برنامه های حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی فارس از صنایع و خوشه های صنعتی در حال اجرای استان  محسوب می شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون  چهارتور صنعتی خارجی به کشورهای  ترکیه  ،امارات ، فرانسه انجام شده است.

موسوی برگزاری تورهای صنعتی را فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی های صنایع استان در عرصه های داخلی و خارجی بیان کرد و گفت: افزایش تبادلات اقتصادی،‌ آشنایی بیشتر صنایع با ظرفیت ها و توانمندیهای واحدهای مرتبط و نیز ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری در صنایع از دیگر اهداف برپایی تورهای صنعتی است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: برگزاری تورهای صنعتی بعنوان یکی از برنامه های راهبردی به منظور حمایت از صنایع کوچک در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

Leave A Reply